Söndag - Min vecka

Godmorgon!
Idag känner jag faktiskt för att blogga, och det är ju ovanligt, haha. Så jag ska passa på och göra det nu när jag faktiskt vill.
 
Nu tänkte jag göra ett inlägg med lite bilder från hur min vecka har varit, så vi får väl se hur det går.. Jag har ju faktiskt inte tagit några bilder alls som var till för ett sånt här inlägg, men ändå.
 
Jag har jobbat mycket med fölisen, tills han åkte dvs. Sedan kom en ny liten pålle hit.
 
Jag har gosat en maassa med hundarna denna veckan, det är ju den bästa ångestdämparen.
Hahaha, close up på Bella..
 
Jag har även ridit ganska mycket och varit mycket ute med hästarna.
 
Och så har jag ju såklart tränat som en galning under de passen som jag har kunnat göra. Har ju haft feber lite till och från hela veckan.
 
Hittade ingen bra bild till det sista, så det fick bli en bild som faktiskt fick mig att le lite denna veckan, hihi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0