Mys i stallet + BENhård mage

Nu har jag precis kommit in från stallet. Red Tequila idag efter att ha köpt ett nytt hackamore, hade inget hemma. Tyvärr visade det sig att mitt träns var för stort, för hackamoret åkte ner till näsborrarna på henne när vi kom fram till ridhuset, haha. Men hon fick ändå trava av lite energi på ganska lösa tyglar, mest för att hon inte ska explodera nästa gång jag rider.

Eftersom jag bloggar från mobilen nu så kan jag inte få in bilderna där jag vill ha dem, utan alla kommer i slutet av inlägget, men whatever.

Nu ska jag köra ben och mage. Haha, därav den "roliga" rubriken. Ett BENhårt pass nu då, hahahahah.
Jag har dålig humor...

På första bilden är min bror med sin lilla pålle som får smaka på en ny sorts godis jag hittade i affären när jag köpte hackamore.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0