Mage, rumpa, ben - Kvällsputs

Lite sent inlägg..
Nu sitter jag i min säng, helt slut är jag. Jag har ju gjort massa saker idag, och var till och med tvungen att gå upp vid sju imorse. Dock var det självväckning, för min klocka ringde ju såklart inte.. Jag har nämligen börjat stänga av den i sömnen. Men som tur är så sover jag lite dåligt och vaknade därför i tid av mig själv.
Men ja.. Här sitter jag iallafall.. För trött för att byta om till mitt gosiga sovlinne och lägga mig i sängen, istället sitter jag bara här som ett fån.
 
Körde ju ben, mage och rumpa tidigare ikväll. Sjukt skönt att få ett hårt pass överstökat faktiskt! Visst är det skönt att träna och så, men benen är så sjukt jobbiga att träna, eftersom de gör ont både under hela passet, asså HELA, och sedan gör de ont två dagar efter också.. Men det är bra! Det är ett tecken på att de har jobbat.
 
Här är två rörelser som jag gjorde idag:
LITEN PAUS OVAN
Detta är den övningen som tränar rumpan som fan, men jag har upplevt träningsvärk i ryggslutet av denna också, så jag vet inte om jag gör fel eller om det är så det ska vara..
 
Standard såklart. När det är magdag är det alltid skönt att slänga in lite extra situps bara för att få fram den där outhärdliga mjölksyran i magen, eller hur?
 
Glad brud som är lite sådär nöjd med livet.

Förresten, anledningen till det sena inlägget är att jag putsade träns fram till nu typ.. Det är mycket jobb när man har ny häst och måste hitta saker som passar bland allt gammalt skräp man har från sina tidigare ponnyer/hästar.
 
Men nu ska jag faktiskt ta mig upp från sängen och byta om och lägga mig till rätta och somna. Sjukt trött, haha.
 
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0