YEAH - Bilder

Träningsvärken idag är inte nådig asså. Värst i magen, för jag fokuserade nog mest på den, men jag körde även massa ben, så jag är ganska trött i dem idag också faktiskt.
Nu ska jag byta om och träna igen. Ska köra armar och bröst, och imorgon blir det rygg och rumpa. Nu ska jag biffa upp mig inför sommaren, och när det börjar tina upp ordentligt där ute ska jag börja jogga också, så att konditionen kommer igång ordentligt. Förut brukade jag ju jogga som uppvärmning, men nu när det har varit så halt ute så har jag cyklat på min träningscykel istället, men jag känner inte att jag får så jäättemycket bättre kondition av det faktiskt..
 
För att liva upp detta inlägget lite så ska jag slänga upp några bilder som jag har hittat på min dator. Hihhi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0