Sömnig uppdatering

Tjenare.
Dagen har varit full med prövningar ända nere i SKÅNE. Mitt hemland! Haha, nej men seriöst. Vi åkte ner dit klockan tio imorse och var framme typ 12. På vägen lämnade vi av Tussen, Bellisens lilla pommiskille, och sedan fortsatte vi vår resa genom vårt vackra land, hehe.
I skåne var vi hos mina kusiner och åt lunch och sedan gick vi på Tutankhamon-utställningen och så. Sjukt tråkigt och jobbigt och fyllt med ångest, men jag är nöjd med mig själv som överlevde.
Efter utställningen åkte vi hem till min mormor och åt lite där och sedan körde vi  hemåt igen.
 
 
Att åka bil är sjukt långtråkigt, fast samtidigt lite bekvämt. Förut hade jag alltid jättelätt att somna i bilen, och det gör ju att man plötsligt uppskattar om bilfärderna är lite längre.. Men nu har jag faktiskt ganska svårt att somna i bilen, men det hör väl till allt annat som har dykt upp nu, hehe.
 
Men nu är jag sjukt utmattad, så vi hörs.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0