Ska sluta - STRÄCKNING - Fml..

Jag lovar, eller ska iaf försöka lova, att jag ska sluta ge er en massa hopp om att bloggningen kommer bli bättre, för det kommer den faktiskt inte. Inte just nu iallafall, för jag tycker att det är alldeles för tråkigt för att faktiskt orka blogga mer än en gång varje dag, och den gången blir mest bara en massa kludd om vad jag har gjort osv, men det är ändå skönt att få skriva lite ibland.
 
Nu till det negativa som har hänt idag, måste ju göra alla lite extra deppiga med mitt mycket problemfyllda liv.. ahha. Det ena problemet i vardagen på gården och så är att Tequila är halt, och när hovslagaren var här idag så såg hon ingenting som kunde ha gjort att hon haltade, så det betyder att det kanske är något annat. Får väl hoppas att det inte är något som kostar flera tusen att fixa bara, hehe.
Det andra problemet är att när jag jobbade i stallet nu ikväll så sträckte jag mig..! GOD DAMN IT asså!
Jag börjar ju friskna till ordentligt nu och vill verkligen köra igång med träningen nu, men så sträckte jag armen. Men det kan ju vara bra också, för det kanske gör så att jag kör lite mer ben och mage. Nu brukar det bli så att jag helst skippar benen bara för att mjölksyran och träningsvärken är så otroligt jobbig i just benen, för man använder de ju hela tiden!
 
 
Ursäkta den mindre intressanta bilden, jag orkar bara verkligen inte ta en bra bild på mitt ansikte, plus att typ hela bloggen redan är full av sådana bilder, så ja..
Ska försöka ta lite bilder på andra saker också, men eftersom jag alltid bara sätter mig vid datorn och skriver ett blogginlägg på kvällen efter att jag har nattat hästarna och så så blir det ju alltid webkamerabilder liksom..
 
Aja, nu ska jag sussa, så GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Mannen Bakom Dig

#litenmunklubben

2013-02-14 @ 21:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0