Härligt!

Idag vaknade jag med sån extrem träningsvärk i benen. Sjuukt skönt, fast samtidigt lite frustrerande. Så fort man har träningsvärk i benen blir man vääldigt medveten om hur många trappor man har hemma..
 
Nu sitter jag och ska äta frukost och sedan så ska jag nog ut och fixa i stallet, rida mina två hästar och så, och sedan ikväll ska jag och mamma åka och kolla på lite hästar och så. Ska bli kul!
 
Jag idag. Frisk och glad!
'
 
Idag ska jag nog bara skritta ut en runda på Liqeuer så att han får slappna av och kanske till och med ha lite kul. Sedan blir det nog lite vanlig ridning på Tequila, eller så blir det bara en skrittrunda för henne mer. Vi får se helt enkelt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0