Rubrik måste skrivas

Min träning gick helt okej. Mina muskler är nästan helt slutkörda nu, och jag är ganska säker på att träningsvärken som kommer dyka upp imorgon inte kommer vara särskilt bekväm, och den lär vara ännu värre på tisdag. Den är ju alltid värst två dagar efter.
Det som motiverar mig till att börja träna är att om jag vill skaffa ett nytt liv, lägga allt gammalt bakom mig, så måste jag börja göra nya saker. Mitt gamla jag vägrade anstränga sig, så mitt nya jag ska vara tvärtom och faktiskt våga gå ut och jogga och faktiskt gilla det!
 
Jag förstår inte hur en enda människa kan ändra så himla mycket i en annan människas liv, utan att ens märka det själv..
 
Här får ni lite fina bilder på mig, på den sista är även min lillebrorsa med.
 
 
 
Och nej, jag har inte orkat fixa fram laddaren och laddat kameran idag, men whatever. Cam-pics är ju alltid ett säkert drag, eller..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0