Dagens inköp

Hej!
Idag var jag på stan med Ellen, och jag köpte en massa ringar och en bh. Oj, vad intressant.. Men ja, jag ska börja ha lite ringar och smycken på mig för att ja, varför inte?Så vi gick runt i en massa affärer och kollade på smycken och luktade på parfymer.
Sedan när jag kom hem betällde jag pizza till mig och mami, och sedan satt jag med min bror och kollade på "Hem till midgård" och nu tänkte jag gå och lägga mig. Har fått nog av mitt mänskliga liv för idag.
Nu har jag hållit på med detta inlägger i typ 3/4 timmar, men det är ju bra!

 Här kommer iallafall lite bilder från min kväll.
 
 
 
 
 
Lite bilder på dagens inköp och på min otroligt välsmakande julmust ovan.
 Men har inte så mycket mer att skriva, är sjukt trött och vill bara drömma mig iväg lite.
Så godnatt på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0