Bildredigering, höhö

Jag har extremt tråkigt! Min film måste bara buffra hela tiden, för jag är för lat för att ladda ner.. Så jag får väl skylla mig själv.
Men nu beslöt jag mig för att sitta och leka lite med några bilder på min dator och låta filmen buffra och så. Bilderna blev inte alls speciella eller extrema på något sätt, men det är ändå kul att faktiskt kunna ändra något så att det iallafall ser liite bättre ut än originalet!
 
Mitt öga. Jag fick tårar, så jag försökte få en fin tårbild, men det blev inte så lyckat..
 
Världens vackraste syster! Behövdes ingen redigering alls på henne, såklart! Bara lite färgförstärkningar.
 
Orange var det ja.. Men detta är då min underbart snygga kropp, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0