Bilder från dagen - HÖST

Hej på er, haha, har dock inga läsare men jag hälsar ändå...
Tänkte bara upplysa er om att det börjar bli höst nu. Jag är inte direkt något större höstfan. För mig innebär hösten att man måste mocka, klafsa runt i lera och frysa hela tiden, oavsett hur varm jacka man har.
Dessutom så betyder hösten att vintern snart är här, och då kommer is och snö, och jag är redan en ovanligt klumpig person så jag typ dör när det börjar bli halt..
Men hösten är dock fin, med sina färggranna löv och med hösten följer mysiga hemmakvällar med te och stearinljus.
 
Idag har jag spenderat min dag ute med hästarna. Har ridit och mockat och fixat, känner mig otroligt duktig såhär på kvällskvisten. Hehe.
 
 
 
 
 
 
 
Men nu ska jag duscha och sedan gå och lägga mig.

Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0