Trötta muskler!

Nu har jag precis kört det hårdaste passet jag någonsin gjort typ, och hårdare kommer det bli sedan i framtiden!
Mina muskler känns som typ spagetti nu, och det är så jävla skönt. Kommer må toppen imorgon, och vill redan köra igång med ett till pass, så det blir nog ungefär samma pass som idag imorgon också.
Idag tänkte jag bara köra mage och rumpa, men sedan kändes det så himla skönt när jag väl hade kommit igång, så jag körde på med bröst och armar också, så himla underbart! Inget ska få komma i min väg påväg till den perfekta kroppen och livsstilen nu, inte ens jag själv!
 
Nu ska jag dra och duscha, så hejdå sålänge.
 
 
Tänkte förresten börja slänga in lite bilder på rörelserna jag gör när jag tränar lite längre fram i framtiden, just nu är jag så otränad så att jag knappt  själv vet vad jag egentligen gör, haha. Men i framtiden som sagt.

Kommentarer
Postat av: FELICIA BHUIYAN

fin blogg1

btw, har du tips på någon/några bra filmer? Kram

Svar: Tack :)hum :P Jag gillar typ The Last Song och LOL om det ska vara någon som inte är typ skräck :P
elindskoug.blogg.se

2012-11-10 @ 19:39:55
URL: http://fellaanz.blogg.se
Postat av: Ellen Lindman

grattis vännen <3

Svar: Gracias sötnos <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-10 @ 23:22:15
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/
Postat av: Petra

Härligt att träna! :)

Har du några bra filmtips btw, helst inte skräck? Liksom tonåringar / unga skådespelare? :)

Svar: Ja, riktigt härligt! :)
Jag kollar mest på skräck, haha :P Men typ LOL och The last song, gråter alltid till The last song. Men typ Notes on a scandal, den är också bra :) Finns sjukt många bra filmer :P
elindskoug.blogg.se

2012-11-11 @ 10:37:50
URL: http://livetsompetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0