Träningsmorgon

Hej hej!
Nu har jag ätit min frukost och precis målat på ett till lager på mina naglar. Kör på mitt favoritnagellack, vinrött med små, små glitterbitar i typ.
Imorse körde jag ett träningspass, fokuserade mest på magen och armarna, hihi. Skönt. Sedan ska jag rida också, så detta kommer bli en riktigt skön dag tror jag. Ska göra färdigt svenskan också, och plugga lite historia. Och läsa engelska... Usch, nu kom lite skolångest, hehe.
 
 
 
 
 
 
Jaa, det var mina träningsbilder. Finfint! Nu måste mina naglar bara torka så att jag kan gå ut till hästarna. Inte särskilt genomtänkt att måla dem nu kanske...
Jag ska bara bjuda på två fina bilder på min mami från igårkväll. Jag fixade ju hennes hår.
 
 
 
Nu ska jag kolla lite tv.
HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: rasmusmamma

Hej.
Var gärna med i min tävling om två superfina smycken :) tävlingen avslutas nästa fredag :)

MVH nathalie

2012-11-18 @ 20:52:53
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0