The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian

Nu sitter jag och ska läsa igen det som jag inte har blivit färdig med i skolan. Nu är det någon bok till engelskan (titel i rubriken). Den är väl ganska rolig och så antar jag, men det är tråkigt att läsa..
Sedan har jag några frågor att läsa igenom till Människans Språk, och sedan ska jag ut och rida förhoppningsvis. Min mamma har ett lite vildare temperament idag så vi får se om hon låter mig gå. Hon har nämligen fått för sig att jag ska städa, och det står inte med på mitt schema idag så vi får se hur det blir med det.
 
 
 
 
Jaa, lite efterblivna bilder på moi.. Emonaglar, emolugg och emoluva. Känner mig mycket positiv och livsälskande idag, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0