Sjukt trött!

Nu är jag sjukt jättetrött. Hoppas jag somnar såhär tidigt!
Imorgon är det skola.. Kul. Eller inte.. Men jag måste iallafall dit, det är ju min plikt som elev, right? Men jag kan ju dock välja att hoppa av gymnasiet, kanske ta ett sabbatsår eller något. Men jag orkar inte, det blir bara jobbigt, för då måste jag ju skaffa ett jobb eller något under tiden, för jag kan ju inte sitta hemma hela dagarna.
Min dator är cp, så jag måste nog ta reda på vad det är för fel på den imorgon i skolan för camen fungerar inte..

Vi får se hur morgondagen blir för mig imorgon.. Idag känns det inte som att något kan bli lyckat, men vi ska inte deppa! Istället ska vi till skolan, sedan hem och köra ett stenhårt pass och sedan ska vi plugga, det låter väl bra?
 
 
 
 
 
Jag önskar att jag en dag kan säga detta..
 
 
Ja, det var ju positivt, höhöh, men ibland måste man få deppa, annars vet man inte hur skönt det är att vara glad och mår bra, right?
 
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindman

Finns,

vill inte förlora dig <3

Svar: Vill inte förlora dig heller hjärtat <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-04 @ 23:20:26
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0