Outfit + Kusiner

Nu sitter jag på sängen i mitt rum och deppar mig lite. Jag förstörde btw mitt liv inatt, om ni är intresserade, hehe. Guud vad deprimerande jag är idag!
Men nej, nu ska jag rycka upp mig.
Idag har jag suttit i skolan och jobbat hela dagen och sedan när jag kom hem så red jag ett hårt pass, på tom mage! Men som tur är så hade min låtsaspappa lagat tacos precis när jag var färdig där ute, och jag vräkte i mig säkert fyra stycken tacos.. Pinsamt. Men nu är jag iallafall sjukt mätt!

Nu kommer lite outfit bilder, höhö.
 
Typ tråkig standardklädsel. Linne, kofta och svarta jeans, woho!
 
 
Jag försökte även ta bilder på mig själv i min fina bikini för att vi har simning med skolan imorgon och jag tänkte klaga lite på det, men jag blev bara ful och såg sjukt tjock ut.. Så nu har jag sänkt mitt självförtroende som fan och vill absolut inte visa mig i bikini inför min klass imorgon..
 
Men istället för bilder på det ska jag visa lite fina bilder på mina kusiner som var här. Men jag orkar inte redigera alla men det kan ni leva med, heh.
 
 
 
 
 
Nu ska jag gå och duscha och raka benen och lite så, så ha det, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindman

Skojar du !? Du har alla tjejers drömkropp emma!!!!!!

Svar: Neej! :( <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-06 @ 00:03:22
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/
Postat av: Ellen Lindman

skulle ge vad som helst för att se ut som du :'( <3 hade haft ett lätt liv om jag hade haft ditt utseende!

Svar: Du är vacker snutte, du tror att du är ful men det är du inte! <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-06 @ 00:24:56
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0