Mina favoritövningar! (VARNING för googlepics)

Nu tänkte jag tipsa er om några roliga och lätta övningar som man kan göra när man tränar hemma. Detta är mina favoritövningar, och det är nog mest för att de ger mig träningsvärk, och jag är typ beroende av den typen av smärta just nu. Så sjukt skönt att gå upp på morgonen och knappt kunna gå för att man har ont i hela kroppen! Då känner man att man verkligen har tränat liksom, och det är väl det man vill uppnå?
 
 
1. Plankan. Jag brukar stå i typ 40 x 2 sekunder, för jag är sjukt svag just nu och så, men jag är nöjd med 40 sek. för det är en förbättring på mina förra 30 sek.
2. Höhö, jag vet inte vad denna övningen kallas, men jag brukar göra den typ 1 min x 3 eller något sådant, den är sjukt jobbig för ryggen och rumpan.
3. Vet inte vad denna kallas heller, men den nästan svider i rumpmusklerna, så sjukt skön, haha.
 
Sedan har jag några hantelövningar och så också, men hittade ingen bra bild på google. Kanske får ta bild på mig själv när jag tränar eller något, haha.
 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Bra övningar :)

Svar: Ja, de fungerar jättebra! :)
elindskoug.blogg.se

2012-11-17 @ 16:56:51
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0