Mhihi, mat!

Jag gillar mat! Extra mycket när jag är hungrig. Dock äter jag inte alls ofta nu när det är skola eftersom jag ofta inte hinner med att äta frukost, och skolmaten är ofta äcklig..
Men just nu sitter jag iallafall och äter ostfrallor och dricker apelsinjuice, smarrigt!
Och imorse fick jag nystekta pannkakor och saft av min söta mami som även skjutsade mig till skolan för att jag hade rört till det med schemat och trodde att jag började senare än jag gjorde, haha.
Här är en liten gullig bild på mig och min bil-frukost.
 
Bjuder även på en finfin bild på en ostfralla, snodde den från google, haha.
Idag ska jag faktiskt plugga och kanske träna, beror på om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0