LÖRDAG FFS

Idag har jag spenderat dagen med Lindman. Direkt efter skolan så gick vi ner på stan och virrade runt och skämde ut oss inne på g-punkten, haha. Vi gick nog in där minst tre gånger och frågade massa korkade saker innan jag till slut lyckades tvinga Lindman att pierca sin navel, som hon har tjatat om att göra i mer än ett halvår. Så nu var det gjort och hon är assnygg i sin lilla navelpiercing. Själv tog jag bara ett extra hål i örat, som fortfarande gör ont btw, som jag blev jättenöjd med. Känner mig lite töntig dock, för det är ju inte direkt någon stor grej.
 
 
 
Finfint. Där satt den, så att säga, höhö.
Men nu ska jag och Ellen ha lite mys och sedan ska vi slumra in i drömmarnas värld.
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0