Horrible night!

Min natt har sugit riktigt hårt, men jag hoppas att jag snart kommer få mina sömntabletter så att jag kanske får lite riktig sömn!
Nu står min mamma i köket och gör pannkakor till mig, så gott! Själv har jag precis klätt på mig.
 
TOPP: Från någonstans // BYXOR: Från Gina Tricot // RINGAR: Några random typ
 

Jag är sjukt trött, men det kanske ni ser på bilden. Inte särskilt bra outfit-bild heller, men den får duga.
Idag kanske vi ska och provrida den hästen som vi red igår, mest för att få testa den med westernsadel och westernträns, som vi ju kommer använda på den. Men iallafall, om vi inte åker och provrider så kommer jag rida hemma OCH, hör och häpna, jag kommer köra ett litet träningspass efteråt. Jag försöker verkligen trötta ut min kropp fysiskt så att jag ska kunna somna och orka mer psykiskt.
 
HEJDÅ!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0