Fuck life, going to bed

Hej! Min kväll har varit helcp, och så försöker jag muntra upp mig själv med att tänka tillbaks på tiden då jag var glad och somnade med ett leende och allt det där, och då fick jag mig ju såklart bara att sakna en massa istället. Så ikväll är en gråtkväll, men det är oftast de nätterna man sover som bäst! Försöker iallafall intala mig det, hehe..
Nu har jag varit ute och gått, kommit in, borstat tänderna och suttit med en ansiktsmask för att rensa mina porer, höhöh. Så ja, hoppas att livet känns lättare imorgon! Iallafall så ska mina kusiner komma så det kommer bli awesome!
Eftersom jag mår dåligt ikväll och laddar upp värsta deppinlägget nu (haha, så är det inte ens deppigt..) så ska jag gottgöra er med fula bilder på moi!
 
En bild i profil! Det var den första. Tar helst inte bilder i profil för att jag inte gillar min näsa, haha...
Har det bra här med min ansiktskräm, heh..
 
 
 
 
OTROLIGT sexiga poser, särskilt den där näst sista. Men nu ska jag faktiskt lägga mig i min mysiga säng med min gosiga nalle och kolla på Awkward. igen. Den serien får mig att må så bra, det är därför jag kan se den om och om och om igen!
Godnatt btw. Sov gott och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0