Fredagsmys!

Ikväll är det fredagsmys för min del.
Tränade ju förut, och det hör väl inte riktigt ihop med chips och choklad, men spela roll.
Nu sitter jag med mina småsyskon och äter pringles och Marabou helnöt. Smarrigt. Tillsammans sitter vi här och smaskar och kollar på Kronjuvelerna. Så sjukt bra film!
 
 
 
 
Haha, jag tror jag har en liten crush på Björn Gustafsson. Han är så himla söt, hihi!

Bara för att jag älskar blonda killar, haha. Tur att man bor i Sverige då, haha. Dock finnns det inte särskilt många blonda kvar i vårt land, förutom i typ Stockholm. Får väl flytta dit när jag blir äldre.
 
KALLA MIG INTE RASIST! Jag gillar bara blonda killar, det är allt jag säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0