Skogsmulle

Nu ska snart min lillebror komma hem, och då ska vi direkt pulsa ut och hämta hans lilla shettis och sedan ska jag leda ut dem på en liten skogstur. Så himla mysigt! Och så släpper man ju alla andra deprimerande tankar.
Jag älskar hästar!!
 
Btw.. Är det bara jag som associerar ordet "skogsmulle" med hästen Mulle? Ni vet den tecknade som alltid var med i alla MinHäst tidningar och sådant, han som bockade av sin ryttare alltid?
Han var så himla sööt!
 
Mhihih, googlepics4life!
Sjukt söt!
 
Minns när jag var liten och hade ett sånt här pennfack.
 
Jaa, lite hästsnack här, men det är väl trevligt?

Hejdå nu, nu ska jag dra på mig lite varma kläder och några lager raggsockor så att jag inte fryser om det råkar komma in lite snö i min sko, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0