Drabbad av sjukdom..

Buhu. Jag har varken kunnat rida eller träna idag, för jag har nämnligen haft feber, huvudvärk och ont i halsen hela dagen.. Så mamma fick skumpa runt lite på Tequila för att hon skulle få gå lite ändå, dock vågade hon inte ens trava så jag busade lite och satte upp i mina slitna converse för att jogga av henne lite innan mamma fick köra igång hårdträningen. Och ja, Tequila tycker att det är hårdträning att skritta runt och göra olika övningar, men det är bara för att hon är så extremt omusklad, och det har dessutom visat sig att hon inte har någon kondition alls typ.. När ägaren sade att hästen har gått varje dag så ljög hon ju lagom mycket. Hästmänniskor asså... Går inte att lita på.
 
 
Lite lagom vacker nattbild sådär. Sjukling.
Snart ska jag sova, så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0