We are never ever getting back together

Kom in från stallet för någon timme sedan, och nu har jag bara suttit och diskuterat tatueringar med min mamma och så, sjukt peppad på att tatuera mig nu, haha.
Och så jag har suttit och tagit lite egopics och redigerat dem och så eftersom det är såå roligt!
Ska duscha snart också, men bjuder på några bilder nu iallafall!
 
 
 
 
Lyssnar på uppmuntrande musik också, livet kan bli mycket bättre med lite fina låtar efter ett hårt ridpass.
Gillar mitt liv lite mer nu än vanligt, hihi.
 
Hejdå sålänge!

Kommentarer
Postat av: SchoultzLover <3

ssåååå jävla söt :* <3

tänk på att en tatuering har man hela livet, så det är inte okej att tatuera in någonting som man känner för stunden, utan det ska vara något som är detsamma livet ut !

pusshej <3

Svar: Sant, men jag ska fundera länge innan jag tatuerar mig såklart, så att jag är helt säker :D <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-07 @ 21:55:57
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0