Vad hände med uppdateringen? - TEQUILA

Haha, jag är nog den sämsta bloggaren jag någonsin sett. Jag uppdaterar ju tråkigt sällan, och då blir det ju astråkigt att följa min blogg.. Men jag ska försööka bättra mig, jag lovar!

I söndags provred jag ju min lilla pålle, som faktiskt kommer komma hit på fredag sedan. Så himla rolig häst asså! Dock har de inte hittat någon som passar med henne, och ägaren är gravid och kunde inte rida henne, det är därför hon skulle säljas. Och eftersom ingen vill ha mitt lilla busfrö och eftersom hon bara blir en kostnad för ägaren så får vi henne gratis. Sedan ska jag betala alla extra kostnader som skoning, tandläkaren (Som hon pga ett tandproblem måste få besök av typ två gånger om året) och vaccinationer, så för mig blir det hårt jobb som gäller när hon väl är här. Men det kommer helt klart vara värt det!
Btw, jag är inget fyllo som älskar tequila eller så, utan hästen heter det.
Åhh, jag längtar efter min lilla Tequila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0