Underbart!

Jag har precis kommit hem efter en helt underbar provridning. Hästen var så otroligt bra för just mig liksom.
Grejen är att hon är en galopphäst, hon är alltså ganska het, och man måste rida ganska speciellt på henne, men det passade mig perfekt. Hon är en sådan häst som bara springer och springer och springer, och som inte går att få stopp på, men det passar mig.
Hon älskar dessutom att hoppa och att rida ut, och det är mina favoritsaker när det gäller ridning. Dock går det ju undan, och hon kommer behöva bygga mycket muskler innan hon skulle klara att svänga och så på en bana. Men det gör ju inget, hon är ju perfekt annars. Och tänk vad roligt när man kan hoppa höga hinder med henne och gå små tävlingar och sådant!
Bilderna har jag snott från google, bara så att ni vet, höhö.

Kommentarer
Postat av: Ellen Lindman

Jävla lyckooooooost! Rida galopphästar är det roligaste som finns!

Galopphästar måste ju ridas "tvärtom" ^^

Svar: Haha, jaa, men hon är typ inte heelt utbildad galopphäst, hon är lite konstig, haha.Men hon är heelt underbar :D <3 Tänkte på dig när jag såg henne, haha!
elindskoug.blogg.se

2013-01-08 @ 02:26:11
URL: http://ettannatperspektiv.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0