Tequila

Tja. Nu tänkte jag skriva av mig lite om hur förväntansfull jag är. Jag ska nämligen provrida fullblodet på lördag igen, och om det går bra då också så ska det bli en affär, och då är hon miiin!
Jag saknar henne redan, så himla rolig häst. Hon och jag klickade verkligen, och det skulle vara så jävla, ursäkta språket, roligt om hon blev min. Fatta vad mycket saker jag skulle kunan göra med henne! Hoppa hur mycket som helst, för hästen blir aldrig trött typ plus att hon älskar det, ooch galoppera långa sträckor utomhus och bara rida hela dagarna. Åhh, jag längtar.
 
 
Detta är en bild från annonsen. Det är från en träningsgalopp som hon var på en gång.
Ser ni hennes bett? Och kan någon isåfall förklara för mig varför man har både hackamor (som hon vanligtvis måste ha för att inte få problem med tänderna) plus ett vanligt tränsbett? För jag förstår inte, haha.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud vad kul! :D Hoppas det går bra och att du får hem henne. Det låter precis som en häst för dig, en sådan som jag aldrig ens skulle hoppa upp på. ;)
Jag är ingen expert på området men jag skulle tro att det fungerar som ett kandar. Man använder tränsbettet som grund, men när hjälperna behöver bli starkare och ha mer effekt så använder man hackamoret eftersom det är starkare, kanske. :)

Svar: Jaa! :D Haha, hon passar mig perfekt, och du skulle säkert också klara av henne, fast hon är jävligt stark, haha :)Aha, okii :P Det var bara något jag funderade på, för det kändes lite skumt liksom, haha :)
elindskoug.blogg.se

2013-01-08 @ 21:11:36
URL: http://ellensbakverk.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0