Livströtthet - Känslor - Skitmobil - Quilisen

Tjaa.
Jag är sjukt typ trött på allt just nu. Helt slut. Orkar inte tänka på alla komplikationer som jag kommer stöta på om typ någon månad, och på hur sorgligt allt kommer bli.  Men förhoppningsvis kommer jag snart ryckas upp från mörkret och bli lite gladare. Har ju gått med en gråtklump i halsen nu i några dagar pga mitt dåliga minne.
 
Komplicerat
 
Asså. Min mobil. Den är värd att trampa i något blött med strumpor på sig eller något! Seriöst.
Jag har ju BLOGG.SE-appen på den, för att kunna uppdatera lite oftare. Och jag har skrivit en massa inlägg på mobilen, trott att de har blivit uppladdade och sedan har de inte blivit det.. Så nu får jag väl börja sitta och blogga mer vid datorn antar jag..
Ska försöka släpa fram min riktiga kamera och få mamma att hjälpa mig med inställningarna så att allt inte ser så mobbat ut när jag försöker ta någon fin liten bild, hehe.
 
Detta är btw Tequila i nuläget. Fin va? Hehe..
Hennes förra ägare var nog inte såå bra när det gällde kraftfoder asså, men jaja.. Nu har hon kommit till mig, och hon får kraftfoder 3 gånger om dagen, fyra gånger vissa dagar. Och hon verkar må bra av det. Hon var inte så glad för mat när hon först kom hit, men nu börjar hon äta med mer aptit och försvarar till och med krubban när någon nosar på henne över boxväggen, hihi.
Men ja.. Mitt mål med Tequila är väl först och främst att hon ska gå att visa naken bland folk, utan att skämmas dvs. I nuläget ser hon ju riktigt misshandlad ut typ, men det ser såklart bättre ut när man sitter på och hon jobbar med musklerna och så.
 
Men ja.. Jag lär ju göra ganska många sånna här "uppdateringar" om Tequila. Det är ju alltid bra att ta bild på det, för annars blir man ju lite osäker på om man har vant sig vid hur hon ser ut, eller om hon faktiskt ser bättre ut efter ett tag liksom.
 
Men nu ska jag sova, så GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0