Att känna utveckling - ONT i ryggen - fml atm

Nu tänkte jag skriva lite om hur min dag har varit, bara för att uppdatera eftersom det är såå intressant osv..
Idag har jag satt mina muskler på prov och hjälp till på gården jag bor på. Jag har burit sjukt tunga buskar, haha, det låter inte så jobbigt, men tro mig, det var det! För grejen är att det regnade, så allt var blött. Dessutom satt det fast massa tung blöt jord i rötterna på buskarna. Men det var nice, för jag kände att jag har blivit starkare sedan jag började träna, och det är en så sjukt härligt känsla. Att känna att man liksom orkar mer än vad man gjorde förut.
Dock, efter detta, fick jag extremt ont i ryggen. Jag har ju en ridskada från någon ponny som slängde av mig när jag var liten, och den har jag börjat riva upp nu, så ja.. Jag antar att det är den som gör sig påmind, hehe. Inte bekvämt iallafall. Och typ det enda jag är kapabel till att göra är att stå rakt och att ligga raklång i min säng.
 
Hehe, google bild, men den var ju sjuukt söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0