Tidig morgon - OUTFIT

Jag kom upp riktigt tidigt, tjugo över sju liksom. Så jag är sjukt trött, men mår faktiskt ganska bra förutom en liten huvudvärk..
Idag har jag varit på möte med min terapeut, och vi ska börja jobba som fan snart. Hoppas det kommer funka.
 
Jag tänkte faktiskt överraska er med en liten outfit-bild idag, bara för att jag är så snäll, hihi. Drog på något lager nagellack också, men det blev så fult så det fick inte vara med på någon närbild faktiskt. Hehe.
 
Tröja - Kappahl // Byxor - Gina eller något..

Haha, åh vilka fina outfit bilder.. Men ja. Nu ska jag måla mina naglar och sedan kommer en medryttare och så ska jag rida med henne. Softination.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0