Oups - NITAR <3

Jag har faktiskt funderat på att blogga varje dag, men alltid har det kommit något emellan varje gång. Jag var dessutom sjuk i flera dagar i början av veckan, men nu har febern, huvudvärken och den extrema smärtan i halsen faktiskt nästan försvunnit och övergått i bara otroligt irriterande halsont. Jag har därför inte kunnat rida på ett par dagar, och träningen går det ju ganska utför med.. Men jag är fortfarande otroligt träningsmotiverad och kommer nog sätta igång hårt direkt när jag inte längre blir anfådd av lite mer ansträngande saker och inte har ont i halsen.
Men under den här sjuka tiden så har jag faktiskt byggt upp ett litet nytt intresse.. Eller, det är väl inte direkt något nytt intresse, men skitsamma. Jag har roat mig med annat än sådär jättefysisk aktivitet och börjat styla mina kläder med en massa roliga nitar och lärt mig göra snygga hål i  mina brallor.
 
Inspiration till max <3
http://theartistandhismodel.com/images/tashed-bess-nyc.jpeg
http://www.speckld.com/pub/assets/2012/11/tumblr_lwmqenH5v31qb2ahqo1_1280.jpg
http://24.media.tumblr.com/tumblr_m7j0c3EBP11qamx62o1_500.png
 
Ja.. Nitar är sjukt snyggt, och kan verkligen piffa upp den tråkigaste outfiten, precis som ett halsband eller ett snyggt armband.
 
Så idag har jag faktiskt beställt hem tvåhundra nitar från ebay.com för bara 24 spänn! Sjukt värt. Hoppas att det inte är någon fejkare som vi har köpt dom av bara.

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.

http://ellenlindman.blogg.se/2012/october/bildbomd-spikes.html#comment

COPYCAT<3333333333333

Man ska faktiskt låta kroppen vila när man är sjuk, annars kan man få motsatt effekt med träningen har jag för mig ? Så unna dig att chilla tills du är frisk ! <333

Det finns nitpaket att köpa på ur&penn ! Olika modeller liksom för typ 10 spänn.

Tack för mig <33333333

Svar: PUSS <3
Ja, plus att det kan sätta sig på hjärtat. Min mammas kusin dog när hon var 20 pga att hon tränade när hon hade en förkylning och det satte sig på hjärtat :o

Nice :o Får väl checka in där :O <3333333333
elindskoug.blogg.se

2013-02-09 @ 15:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0