Nattinatt - BELLISEEEEN

Hola.
Nu sitter jag på min säng och ska snart köra igång med min irriterande kvällsrutin och aa. Sedan ska jag sussa, och hoppas på att få sova ut ordentligt så att jag orkar med morgondagen.
Ville så gärna köra ett träningspass ikväll, men stallet kom emellan eftersom mami är sjuker och så. Så ja.. Jag får väl pressa mig själv lite extra imorgon för att känna mig nöjd och tillfredsställd. Fast imorgon måste jag också sköta stallet, plus att jag har två hästar att rida, men det går säkert bra!
 
Jag och min älskade bebisvovvis!
 
Bella, min lilla vovvis asså, hon har blivit helt deprimerad nu. Så hon går runt och kollar olyckligt på mig istället för att springa runt och busa som hon brukar. Men jag har hört att det kan vara ett tecken på att de är dräktiga, så vi får väl hoppas det. Hihi. Tänk om hon får massa små söta valpisar. Det skulle ju vara sjukt sött!
Men nu ska vi sussa, så natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0