Morgonmat

Godmorgon!
Återigen tänker jag säga att jag nu ska försöka bli lite duktigare på att uppdatera bloggen, och kanske till och med orka fixa en liten header. Faast hoppas inte på för mycket asså, jag är ju inte direkt världens bästa på att göra som jag säger, iaf inte när det gäller bloggen.
 
Nu ska jag ut och morgonfodra hästarna och sedan släppa ut dem i den iskalla snön.. Hur länge till kommer det vara minusgrader? Jag hatar det!
Men ja, efter utsläppet ska jag tassa in och knapra i mig lite frukost och dra på mig ridkläder innan jag sadlar på min lilla halvhalta Tequilis och skrittar ut en runda med henne så att hon får röra lite försiktigt på sig. Sedan kommer en medryttare som jag tänkte rida med, och sedan får vi väl se vad som händer. Men jag ska iallafall försöka ta med mig kameran och få lite gulliga bilder så att ni slipper glo på fula cambilder på mig hela tiden, hahaha.
 
Gammal bild.. Saknar ljuset oh gräset och allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0