Sockerchock typ

Nu ska jag bjuda på något helt underbart gulligt.


Bella har fårr världens sötaste valpar. De är hälften japansk spets och hälften pomeranian och de är så sjuukt söta!
De föddes för en vecka sedan typ, och de blir större och större för varje dag.
Jag förstår inte hur de kunde bli så mörka bara, för Bella är ju helt vit och pappan är typ orange/brun.. Men söta är de iallafall.
 
 
Bella är nog världens bästa mamma. Hon passar sina små bebisar hela tiden och slickar dem och matar dem. Önskar att jag också kunde vara hennes lilla valp och skulle få ligga där i korgen och gosa in mig i hennes gosiga päls.
 
 
Vissa bilder blev sämre än andra, men skitsamma.
Nu känner jag mig duktig som har uppdaterat er lite och så, och nu ska jag nog softa lite och så. Så hejdåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0