7 games

Jag har utvecklat ett stort intresse för parelliträning och natural horsemanship den senaste tiden. Vi har även skaffat oss två westernhästar som jag tränar mycket med parelliträning, och jag ska även börja använda mig av teknikerna på Liqueur. Jag tycker att alla borde behandla sina hästar som Pat Parelli.

Jag har kollat runt lite på olika sidor och på youtube efter bra förklaringar för hur man gör när man parellitränar sina hästar. Här är en helt okej video på en kille som kör lite "7 games" med sin häst:
 
 
Musiken suger rätt hårt, men kolla på kontakten mellan häst och människa. Tänk vilken härlig känsla att ha en sån realtion till sin häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0