Träningsvärk...

Jag hade rätt. Träningsvärken från igår är inte alls bekväm. Jag har verkligen kört alla muskler också. Så mina ben är döda, min rygg är död, mina armar är döda och jag har till och med träningsvärk i magen.. Det enda som funkar normalt på mig idag är nog mina händer och mina bröstmuskler (jag vägrar träna bröst, för jag har knappt några, så det känns sorgligt att träna bort dom, haha).
Idag känner jag mig sådär lagom tom. Jag mår inte direkt dåligt, men inte bra heller, utan jag bara finns och mår som alla andra dagar typ. Ska försöka tvinga ut mig själv på en joggningsrunda sen, eller varför inte släpa fram cykeln och cykla några kilometer? För det är väl inte dåligt att träna med träningsverk eller..?
 
 
 
 
 
Ja.. Jag känner mig lite fotogenisk såhär på morgonen.


GODMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0