Sen morgon

Godmorgon!
Jag har faktiskt sovit riktigt gott inatt, fast jag är ju såklart ändå trött, även om jag inte vaknade förrän 12.
Planerna för idag är nog att pallra mig ut i stallet och rida och mocka. Det är så otroligt fint och soligt väder idag, dock är det nog ganska kallt.
Direkt när jag vaknade så tog jag med mig kameran och tog en bild på det fina vädret och lite bilder på hästarna och en vovvis.
 
 
 
 
 
Såklart så tog jag lite bilder på mig själv direkt när jag vaknade, fast ingen blev direkt bra. Men jag försöker trösta mig med att ingen nog blir bra på bild på morgonen när de precis har vaknat.
 
 
Ska försöka slänga upp åtminstone två inlägg till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0