Införskaffat

Nu är jag hemkommen från Gekås. Som jag sade i förra inlägget så blev det ju såklart något köpt, även om jag inte hade planerat något speciellt. Tog med mig kameran för att jag tänkte få lite kuliga shoppingpics, men det blev inte så mycket med det, kameran låg bara i väskan under hela tiden. Men iallafall.
Jag fick köpt ansiktskrämer, en peeling, en bh+trosor, två tjocktröjor, mössa+vantar och ett par skor. Antagligen  något mer som jag glömde nämna men ja. Laddar upp med lite varma prylar nu inför vintern.
 
 
Vantar, mössa & handledsvärmare
 
Mina nya skor. Ut med de gamla slitna conversen från i somras!
Har även på mig en ny tjocktröja på dessa bilderna. Sjukt gosig!
 
 
Och ännu en tröja.
 
Köpte ju underkläder och lotions också, men orkar inte ta bild på det. Min familj tycker redan att jag är konstig som tar bild på mina kläder och står och posar i hallen med mina fina skor.
 
Nu ska jag ta det lite lugnt, har redan ätit så mycket godis så att jag mår illa (behövs typ 10 bitar för att jag ska hamna i må-illa-fasen, men ändå) och det är typ en massa godis kvar i min godispåse som bara äcklar mig just nu, så jag ska väl bara starta en film och slå mig ned i min säng och sedan somna.
 
Så vi hörs nog imorgon gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0