Yeehaa cowboy!

Nu har jag fått på mig jeans och tröja, och även mina sköna chaps. Nu ska jag nämligen ut och rykta och hoppa upp på min lilla pålle. Känner verkligen för ett ridpass, trots det tråkiga, mulna vädret..
Har redan gjort en liten uppgift som ska få mig att känna mig duktig, och ska ju iväg och panta burkar och flaskor sedan, så då har jag gjort lite bra saker också!

 
 
'
Höhöh. Mitt ansikte är tyvärr fullt med sår från finnar idag, så det blir ingen ansiktsbild för jag är för lat för att redigera. Men på bilderna ovan har jag på mig min lilla ridoutfit. Brukar dock ha jacka och hoodie också, man vill ju inte frysa liksom.

Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej är allt bra ?

Vad har du för mål med ditt ,liv och blogg ? :)

Mvh nathalie

Svar: Hej! Det funkar väl :PJag har ingen aning om vad jag har för mål med varken mitt liv eller min blogg. Bloggar mest för att jag tycker att det är skönt att skriva av mig :)
elindskoug.blogg.se

2012-11-22 @ 12:26:33
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0