Tvåsidig typ..?

Godkväll mina vänner.
Ikväll ska jag testa nya tabletter. Alltid lika spännande, höhö. Nej, men ikväll blir det någon tablett med johannesört i. SPÄNNANDE...
Jag är väldigt typ.. tvåsidig. Finns det ett sådant ord? Jaja, jag är ganska tvåsidig av mig. Jag visar alltid min glada, trevliga, "må bra"-sida för folk, för det känns ju bara onödigt att gå runt och deppa ner andra liksom. Men sedan, så fort ingen ser mig, så går jag in i min ledsna, mörka, äkta bubbla liksom, och det suger! För då känner man ju att när folk typ berömmer en så berömmer de bara en person man låtsas vara, och en till grej är att ingen någonsin känner en, inte på riktigt liksom. Men det känns ändå bäst så!
 
What I show you...
 
How I really feel..
 
Nej, det var ingen seriös bild, men spela roll!

Nu ska jag försöka somna.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0