TUNGT

Idag är det riktigt tungt att komma upp faktiskt.
Drömde en sjukt bra dröm om, aa, något, och nu känns det inte så lockande att gå upp och möta vardagslivet..
Huvudet bultar typ, och mina muskler är döda utan att jag har ansträngt dem.. Dessutom så känns det som vanligt som att jag kommer börja lipa som en jävla mes när som helst..
Men iallafall! Idag ska jag vara hemma med mamma, och hon ska försöka läka mig med sina helande krafter typ.. Eller nej, men jag ska iallafall få jobba ute antar jag, och det vill jag verkligen inte, för jag känner mig helt pressad om jag har uppgifter att göra och så, och jag orkar absolut inte göra någonting..
 
 
Bilderna är tagna för några dagar sedan, för jag blev extremt dålig på bild idag..
Jag är hungrig och mår illa just nu också.. Och så måste jag kissa.
 
 
Jaa, intressant uppdatering va?
Nej, men ändå, nu ska jag dra iväg och använda min kropp. Hoppas att det blir en hyfsat ångestfri och bra dag.
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: nathalie

var med och tävla om dagens blogg.

är en av dom populäraste bloggarna på min bloggplattform så om du vill ha fler läsare, var med !

Svar: Vill gärna vara med :D
elindskoug.blogg.se

2012-11-15 @ 14:34:48
URL: http://www.rasmusmamma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0