Nails

När jag var liten var jag en sån som sög på tummen istället för att bita på naglarna.. Sedan, efter några år, så började jag bita på mina naglar när jag var nervös, och då såg mina naglar ut som skit, helt ärligt. Men nu har jag kommit ur det igen och faktiskt lyckats hålla mina naglar helt okej, fast jag vill ju fortfarande hålla de korta. Men just ikväll så känner jag för att spara ut mina naglar och börja måla dem i mörka färger till hösten.
 
Sjukt sugen på att tatuera mig också, och pierca naveln.
 
 
Nu ska jag iallafall låta mitt genomskinliga lack torka, sedan göra en ansiktsmask och borsta tänderna och sedan ska det på ett vinrött lack!
 
 
'
 
 
 
Jag tycker även att röda läppar är snyggt som fan, helt plötsligt! Har alltid varit den som hatat röda läppar, men nu börjar jag falla för det, och det är inte okej!

Kommentarer
Postat av: Louise - Elsalouise.blogg.se

Hejhej!
Vad tycks om min nya design? Skriv gärna vad du tycker i senaste inlägget "Nytt i designen" :)

Kram!

2012-11-06 @ 23:34:34
URL: http://elsalouise.blogg.se
Postat av: Sofia

vad fint :D

Svar: Tycker jag med :D
elindskoug.blogg.se

2012-11-07 @ 00:58:56
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0