Mysfredag!

Godmorgon..
Jag hatar när jag har såhär tidiga mornar, men jag kan inte direkt ändra i schemat. Istället måste jag anpassa mig till tidiga mornar genom att somna i tid på kvällen, och det är där planen spricker. Somnade nog vid halv tre inatt, så jag har väl sovit tre och en halv timme typ. Har sovit typ 21 timmar om man lägger ihop allt jag har sovit denna veckan. Hoppas fan att jag kan sova ut hos Ellen i helgen, annars är jag typ dödens.. Måste plugga när jag är hos henne också!
 
Idag har jag på mig ett par svarta sånna där typ "lackade" (???) eller något, iallafall, sånna byxor och ett linne och en fet hoodie som är mammas. På fredagar ska man vara lite gosigt klädd, så att man orkar festa loss på lördagen sedan, höhö.
 
 
Otroligt söt och glad.. Vaknade typ precis så det kanske är därför jag ser så himla sur ut!
Men hejdå nu, nu ska jag försöka hitta något god frukost.
 

Kommentarer
Postat av: Filippa

åh va fin blogg ! <3

Svar: Hihi, tack så mycket! :) <3
elindskoug.blogg.se

2012-11-09 @ 17:02:56
URL: http://filippah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0