Motion

Nu har jag precis kommit in från stallet. Känns skönt att ha fått rida av mig lite, men jag funderar ändå på om jag ska gå ut och jogga lite och sätta igång med min träning igen så att jag kanske kan sova inatt. Jo, jag ska nog göra det, det är värt det! Och dessutom så känner jag mig ju mycket bättre och säkrare med min kropp när jag har tränat, för det höjer självförtroendet faktiskt, eller så är det självkänslan som höjs, men spela roll. Sedan, när min kropp är död, ska jag duscha riktigt länge i lite extra varmt vatten (även om det är dåligt för håret) och blir riktigt ren och fin och fräsch och nöjd med livet, och sedan ska jag slå mig ner och läsa lite i min bok till engelskan och räkna lite matte.. Har ju matteprov på måndag.
 
Nu tänkte jag bara visa lite bilder på hästarna som vi har. De är inte våra, utan vi rider dem åt Katrin Gunnarsson.
http://www.ostran.se/var/ostran/storage/images/oestran/nyheter/kalmar/laer_ut_indianernas_haestkunskap/s50521_1_pcbqiindiancliak_jpg/756228-1-swe-SE/s50521_1_pcbqiindiancliak_jpg_article_large.jpg
 
Katrin är hon som är med på dessa två bilderna. Visst ser hästarna fina ut?
 
Såhär ser de ut nu:
 
Hehe, jaja, dålig redigering men vafan, det är ju finfint!
Nu ska jag byta om till träningskläder så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0