Mihihi, yes!

Helt sjukt ju! Jag vaknade nu! Alldeles nyss! Helt otroligt faktiskt. Och sjukt skönt. Äntligen fick jag sova ut, det behöver jag, behöver egentligen fortsätta sova flera dygn för att få igen den sömn som jag inte fått de senaste... veckorna?
Jag är dock ändå trött, men det brukar ju vara så det funkar, och jag var ju ändå vaken till typ 2, halv 3 kanske..? Hade svårt att finna ro liksom.
 
Idag ska jag köra grävmaskin, och jag hör utanför min dörr att hela min familj är hemma, jävla skolkare. Det är nog antagligen för att mina småsyskon började bråka med mamma eftersom jag är sjukskriven idag och så vill de också vara hemma och ja..
 
Jag tänker inte vara med på bild nu på morgonen så ni får lite fina bilder från igår.
'
 
 

Höhö, jag gillar mitt hål i örat, därav denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0