Lekte fotograf - ridit

 
Ja, ikväll har jag suttit i min säng och bara chillat efter mitt ridpass. Har kollat på The shining, en gammal klassisk skräckfilm som egentligen inte alls är läskig, men ändå bra att kolla lite på sådär. Sedan har jag kollat igenom mina bilder och hitta bl.a. den som jag lade in över texten, haha. Så jag ändrade kontrasten på den lite och så, och nu ska den slängas upp här på bloggen.
 
Hittade även en passande teenager post-bild som jag tänkte dela med mig av.
Och detta är i nuläget en av mina absoluta favoritlåtar..
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

fin bild :D
Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? :)

Svar: Tack :DHar inte bloglovin tyvärr :/
elindskoug.blogg.se

2012-11-21 @ 22:58:54
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: elin stridh

i see :/

Svar: :/
elindskoug.blogg.se

2012-11-22 @ 08:05:43
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0