Jag suger!

Jag är nog den sämsta bloggaren, eller bloggerskan kanske man säger..?, som finns. Haha, fin ihopsättning av skiljetecken där..Men ni får leva med det, mina kära läsare.
Idag tränade jag ben och armar som en dåre, haha, så mina ben är döda nu och jag kan inte gå ordentligt typ. Jag SKAA lägga upp bilder på mina favoritövningar, haha, standard, men ja.. Jag har lite fullt upp just nu så hinner inte riktigt med bloggandet. Sorgligt att jag faktiskt bloggade mer när jag gick i skolan än nu när jag är hemma, men ja.
 
Nu ska jag snart lägga ner datorn och försöka sova, ska bara ta mina tablett, borsta tänderna och fixa min dagliga ansiktsmask och sedan fixa lite mer, sedan är jag redo. SPÄCKAT SCHEMA! Kanske inte.. Men ja.
 
Asså anledningen till alla gulliga animerade bilder på nallar och sådant är att de är så.. ångestfria på något sätt. Barndomen är liksom ångestfri (oftast) och särskilt alla Nalle Puh, Snurre Sprätt och de programmen och filmerna man såg på när man var liten. Det kan liksom vara ett litet kryphål ut från verkligheten och så.
 
DAGENS MOTIVATION. Det var detta jag pushade mig själv med när jag var ute och joggade och sedan tränade idag.
 
GODNATT nu.. Ska försöka uppdatera bloggen mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0