Hemma - Kattgos - BLÖH

Nu sitter jag hemma. Mamma kom och hämtade mig i skolan för jag mår verkligen skit idag och så, så jag kunde verkligen inte sitta där och låtsas vara glad och försöka fokusera. Men jag fick iallafall gjort matteprovet och det gick inte bra! Fast kanske är det bara så att jag sätter för höga krav på mig själv.
Jag sitter iallafall i soffan nu och ska snart ta mig ut och rida, men först måste jag försöka få bort en viss tjockis som ligger på min mage, heheh.
 
 
Jag bytte kläder när jag kom hem också, haha. Orkar verkligen inte ha riktiga byxor på mig.
Men nu måste jag snabba mig ut och rida, för medryttaren har kommit! Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hejhej! Gå gärna in på min blogg och hjälp mig och mina vänner med vårat UF företag. Vi ska sälja tygväskor med olika moderna tryck och behöver hjälp med en marknadsundersökning. Vi skulle bli SUPER glada! :)

www.ddaniellaa.blogg.se

2012-11-14 @ 19:24:09
URL: http://ddaniellaa.blogg.se
Postat av: Linaochmartasliv.blogg.se

jätte fin blogg tjejen! :)
KRAM

Svar: Tack så mycket!Kram kram :)
elindskoug.blogg.se

2012-11-14 @ 20:31:51
URL: http://linaochmartasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0