GEKÅS

Tjabba, tjena, hallåå!!
Nej, men hej.
Idag ska jag till Gekås med Ellen och Vickan (Viktor). Ska egentligen inte köpa något, men det blir antagligen något litet inköp, det blir det ju alltid.
Jag har inte träffat dem på hur länge som helst (Någon månad typ, haha) så det ska faktiskt bli jättemysigt att äntligen få träffa dem!
 
 
 
 
Hihi. Leker flygekorre med min sköna tröja.
Haha, kolla min spegelbild. Lite fult där ja, men jaa.. Detta är min look idag.
Jag gör ett tidsinställt inlägg också, så att jag inte får dåligt samvete över den dåliga uppdateringen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, fin tröja :D och fint namn har du också

Svar: Tack, tack :DHaha, tack detsamma ;)
elindskoug.blogg.se

2012-11-19 @ 15:50:18
URL: http://Glammy.blogg.se
Postat av: Lisa

mysig tröja :D

Svar: Absoluut :D
elindskoug.blogg.se

2012-11-19 @ 16:46:18
URL: http://illusory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0